lørdag 17. oktober 2009

Enda et kjedelig innlegg uten bilder

Jeg beklager at det foreløpig ikke er så mange bilder. Har fokusert på å filme, men skal prøve å få ut flere bilder etter hvert også ;)

I dag har jeg fått bagasjen min! Diggern. Den forsvant på veien. Ikke det at jeg blir stressa av sånne ting - jeg liker at ting ikke går som planlagt. Jeg elsker å leve på grensen til å miste flyet. Jeg synes det er fantastisk når ting virkelig skjærer seg. Er ikke sånn planleggingstype, liksom. Så jeg koser meg.

Ut over det er jeg vanvittig usikker på hvordan ironi fungerer på blogg, til et uspesifisert publikum. Tar gjerne imot feedback på det. Takk.

Vi har blitt bedre kjent med organisasjonen her, hilst på ledelsen i misjonsalliansen. Det kan være greit å vite at misión alianza i Bolivia ikke er norsk. Den er blitt overtatt av de lokale, men har fortsatt nordmenn som jobber her. Meg, for eksempel.

Det er så godt å være her. Jeg brenner så heftig for å bli flinkere til å kommunisere med de sjarmerende menneskene som bor her. På spansk. Det hadde vært gøy.

9 kommentarer:

  1. ironi fungerer. høres deilig ut det nede!dumåblihøydesjukda

    SvarSlett
  2. Ironien fungerte svært bra =) Men det er kanskje fordi jeg ser deg for meg uten bagasje :p

    SvarSlett
  3. Haha! Virker som om du har en bra tur så langt! Om du faktisk finner deg ei søt jente, så er "tu eres muy caliente" veldig morro å bruke..! Hva det betyr får du finne ut selv :D

    SvarSlett
  4. Line (konf-leder buddy)18. oktober 2009 kl. 21:25

    Hei Hjortås!

    Så bra at du har det bra i Bolivia? Kan det anbefales så langt?

    SvarSlett
  5. Ironi var bra. Bra bilder også. Ikke her, men ellers. Mer ironi, takk

    SvarSlett
  6. Line: Bolivia anbefales veldig. Det må liksom oppleves, er helt vanvittig kult å være her nede :)

    SvarSlett
  7. 1. Jeg ser for meg deg i siste liten til et fly uten bagasje. Jeg ler.
    2. Har du med deg verbboken du fikk av Hansof og meg?
    3. Kan du oversette det vi skrev i den?

    Du er bra!

    SvarSlett
  8. Jeg er imponert Fredrik! morsomt å sitte å kose meg med bloggen din, og liker den litt sarkastiske tonen over enkelte ting. ser det virkelig for meg haha!

    SvarSlett
  9. Karin! :) seff har jeg med verbboken ;) fikk bruk for den senest i forigårs, fikk lekser om uregelmessige verb. Action! Jeg må innrømme at jeg ikke har greid å oversette enda. Kan bruke ordbok og finne det ut, men det føles litt... juks? gleder meg til å lese det, har sittet og filosofert litt over det et par ganger faktisk. Spenning :)

    Du er sykt bra du og! Gleder meg helt vanvittig til å se deg igjen :)

    Takk lars! Hyggelig at du liker sarkasmen :P hehe.

    SvarSlett