lørdag 10. oktober 2009

18 bilder sier mer enn 18 000 ord

"Joda, Fredrik, jeg leser bloggen din innimellom, og det er jo ganske spennende. Men du må legge ut flere bilder! Det er så mye tekst!"

Nå er det på tide å respondere på tilbakemeldingene. Her kommer en bildeserie fra den siste undervisningsdagen vår på Rønningen og i Kåffahallen på Ekeberg før vi drar til Bolivia! Enjoy ;)

Rk har ikke skjønt forskjellen mellom militæret og Team Kåffa.

De to mest seriøse guttene på teamet.

Håkon tar en Bolt. Heftig innlevelse.

Kamp om plassene i en eksemplarisk utgave av en VW Caravelle TDI Syncro '98. Er det rart de sloss?

Rk leker spansktime. Viktig del av forberedelsene til Bolivia.

Møller løfter shoppingen til nye høyder.

Hygge.

Olav har akkurat tapt en runde bordtennis. Mot rk!

Rk i dyp konsentrasjon + fredrik i et meget kreativ hjørne => nye fotografiske dybder

Solveig! :)

Det udødelige Olav-gliset. En god indikator på hvordan dagen har vært.

Når man jobber i team blir man flinke til å ta vare på hverandre. Over: Olav i aksjon.

Smilebilder fra de gladeste i Team Kåffa:

Til slutt legger jeg ved et bilde jeg fikk på mail i stad, fra misjonsalliansen i Bolivia. Bildet er fra fotballprosjektet i La Paz, som noen av oss snart skal bli en del av. Sjarmerende?

2 kommentarer:

  1. Morsom blogg du har :) Du får sjekke min også da!

    Hilsen fra Trine
    http://www.trinemidtun.blogg.no

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til du skal løpe rundt i skjørt og spille fotball, Fred!

    SvarSlett