tirsdag 3. november 2009

En kort dag i Bolivia

"Nei, nå klipper vi oss". Spontane, vågale og dristige. Adjektiver som passer gutta i teamet ganske bra.

Først en del før-bilder:




Klippevideo:

(Kjip info: Siden jeg hadde Jackson 5 med "I want you back" som bakgrunnsmusikk på videoen har lydsporet blitt slettet på youtube fordi det er "problemer med opphavsrett". Så, gratulerer til dere som så videoen før lyden forsvant. Resten: Sorry!)

Etter-bildene:






Spontane reaksjoner etter klippen:

"Feite, så fin jeg var før" - Olav

"Det er deilig å ta på" - Marianne

"Jeg føler meg som en kreftpasient" - Olav

"Æsj, det var jo ingen som ble skikkelig stygge!" - Jentene

"Nei, tolv millimeter er nok for meg. Jeg er vel en av gutta da?" - Håkon

"Jeg mangler bare tre hull, så er det som en bowlingkule" - Fredrik

"Kan dere ikke lage sjakkbrett?" - Hanna

"Jeg ligner jo litt på Michael Scofield..?" - Olav

"Før var jeg bare kjekk, nå er jeg barsk" - Thorsan

"Jeg har alltid drømt om å være litt bad boy" - Thorsan

"Du ser akkurat ut som da vi var på knattholmen, Olav!" - Håkon

"Kort hår og skjegg. Rk, når skal du begynne å røyke?" - Thorsan

"Jeg hadde ALDRI trodd at Olav Berge kunne klippet håret. Tenk, manken Olav Berge!" - Thorsan

"I morgen hadde jeg ikke gjort det" - Olav


Kort sagt: Enda en vellykket dag på casa alianza! =D

10 kommentarer:

  1. jeg dør av latter. hahahahaahha. morsoooomt. love.

    SvarSlett
  2. For en gjeng med kiwier :)
    Skjønner at dere har det bra!
    Vi setter kursen til Brasil på torsdag!
    Husk avdelingsmøte hver tirsdag fra 10.30-12!

    SvarSlett
  3. HAHA! Utrolig bra!! :D Fantastisk video! Savner dere masse, så det er veldig betryggende å se at dere forsatt har det kjempebra;) Men hvem sitt påfunn var nå dette? Olav? Fredrik? Utrolig bra var det hvertfall! :)

    SvarSlett
  4. Vi har snakket om det noen uker, men det var thors som skar igjennom i går ettermiddag. ;)

    SvarSlett
  5. I dette øyeblikk ble jeg glad jeg ikke er på tur. En hårklipp hadde vært totalt fraværende, ikke-aksepterende, tabubelagt problemstilling for min del. Da hadde jeg løpt ut i jungelen og blitt der... Utenom det så ser vel strengt tatt alle ganske bra ut utenom en...tror du skjønner hvem jeg mener thorsan!

    SvarSlett
  6. OLAV!!! Han har alltid hatt langt hår!!! SYkt! Men du ble jo fin da fredrik!

    SvarSlett
  7. Det ble jo bra. Trodde dere skulle se dummere ut.
    Håkon kan ta noen milimeter til synes jeg. Og ta sjegger til RK

    SvarSlett
  8. Jeg finner ikke ord... Sykt kult! Og litt modig :) dere blei veldig kjekke alle mann :D

    SvarSlett
  9. Sykt kult! Spørs om jeg hadde blitt med på noe sånt! Syns det morsomste er Olav, han ser ut som en blanding av en åtteåring og et farlig gjengmedlem :) bra å se at dere koser dere, ser utrolig kult ut!
    Hils alle, dere gjør en flott innsats!
    Alf Martin

    SvarSlett