torsdag 24. september 2009

Hurra for Hanne Sofie!

I dag, den 25. September 2009, blir min kjære venn Hanne Sofie 19 år. Wohoo!

Hanne Sofie er tidenes kuleste menneske. Av alt snilt man kan si om et annet menneske passer sannsynligvis 99% av det til Hanne Sofie (grovt overslag).

For et par dager siden kjøpte Hanna en bamse på en fair trade butikk. Legg merke til at det ikke var Fairtrade, som er et registrert merke, men "fair trade". Altså rettferdig handel. Men ikke "Rettferdighandel". Uansett. Bamsen var fra Sør-Afrika, og ble tegnet av et lite barn og deretter satt i produksjon sammen med et titalls andre barnetegnede bamser.

Da vi så bamsen som Hanna kjøpte var vi helt enige om én ting. Den MÅTTE hete Hanne Sofie. Likheten var for stor, liksom. Så stor at det gjorde vondt. Vi greide ikke tenke på andre enn Hanne Sofie, fordi den var henne i kropp og sjel. Det var Hanne Sofie i bamseform.

Ikke si at dere ikke er enige? Det er den søteste bamsen i verden.

Kjære Hanne Sofie. Håper du har det bra i Afrika og at du liker din myke, norsk-afrikanske substitutt. Lær de afrikanske vennene dine bursdagssangen på norsk og tenk at det er vi her oppe i nord som synger for deg. Ha en fantastisk dag og kjøp deg noe fint! Jeg er glad i deg :) <3

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahahah!!!!!!!!! Jeg elsker dere asss. Og jeg naa foler jeg meg fryktelig pen! HAHAHA! Dere er toppen og kremmen av kaka i mitt liv!! Yeeeeyyyy... Hanne Sofie

    SvarSlett