mandag 31. august 2009

(Første) dag på Rønningen! =D

Da er kjøret i gang. Livet er flyttet inn på Rønningen folkehøyskole. Oppstarten har kort sagt vært utrolig bra. Hanna har funnet på en ny grimase, vi har delvis kapret en stue til team kåffa og olav har lett etter bruksanvisning for å ta på dynetrekk. Utenom det fantastiske teamet er det en del andre bra mennesker på skolen som det blir gøy å bli kjent med. Jeg er allerede i gang som daghavende og har moppet resepsjonsområdet i hovedbygningen, som av en eller annen grunn kalles U-bygget. Forstå det den som vil.

I morgen er første oppgave å unnslippe skolekoret ved å undervise utenlandske "rønnere" (som vi alle er blitt) i norsk istedenfor. Artig.

Dette året må bli utrolig bra. Og plutselig er vi i Bolivia :)

Jeg skal hilse til alle venner og kjente fra Marianne.



Snapshot fra stua til Toppidrett


Danser til Michael Jackson.


Ryddig og rent. Rommet jeg skal sove på med Håkon det neste året. Ca.


Hannas uimotståelige nye grimase.

2 kommentarer:

  1. Å fy fasan. Jeg vet ikke helt hva Hanna ligner på. JOOOO. Kattekvinnen.

    http://www.dailyhaha.com/_pics/catwoman.jpg

    Men hurra for at dere har det fint!

    SvarSlett
  2. jeg vil gjerne komme med en informasjon, om at den flotte u-en står for undervisning, altså u-bygget betyr undervisninsbygget... så vet vi det

    SvarSlett