mandag 24. august 2009

Etter noen minutters tenking..

Nå har jeg kommet så langt at jeg kan skrive et ordentlig innlegg. Om en uke flytter jeg hjemmefra. Første stopp på veien er Rønningen fhs i Oslo, der jeg skal bo og spise sammenhengende til 15. mai 2010, med et lite avbrekk på 2 og en halv måned i høst. Jeg drar til Bolivia med 11 andre spennende mennesker. Der skal vi redde verden, før vi tar en pust i bakken i Brasil i desember og vender nesen hjemover nærmere nyttår.

Før vi drar til Bolivia er det noen småting som må gjøres. Jeg skal flytte inn på internat, overleve telttur i marka, bli kjent med mennesker og lære spansk. Spennende.

Foreløpig står livet heller litt stille mens jeg fyller siste ferieuke hjemme med mer eller mindre givende aktiviteter. Det er digg.

Uansett. Dette blir spennende.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar