lørdag 22. mai 2010

Team Kåffa går inn i historien!

Hei kjære trofaste lesere. Som har sjekket bloggen hver eneste dag siden siste innlegg om turen i krateret i februar. Frykt ikke. Her kommer et rykende ferskt blogginnlegg, for å sette en endelig og verdig avslutning på et fantastisk år.

Mine damer og herrer. Team Kåffa ble offisielt avsluttet på tirsdag. Det var en verdig avslutning hos Prest Vegard med grilling, kleskode: dress og 17. mai-leker.

Men er Team Kåffa ferdig? Aldri mer? Bare et vindpust i historien? Nei! =D Teamet består selv om vi ikke lenger bor på Rønningen eller kanskje ikke i samme by engang. Gjengen har blitt så sammensveisa at det er umulig å bare gå hver sin vei og ikke se tilbake. Det året vi har hatt sammen har gjort noe med oss, og lagd et fellesskap som står sterkt.

Jeg vet ikke hvordan man kan si det sterkt nok hvor glad jeg er for dette året. Og hvor glad jeg er i teamet. Dette har vært en fantastisk opplevelse. Jeg digger dere alle :) <3

Thorsan lot seg liksom aldri.. integrere?


Ikke si at dette ikke er stemning :) Godgjengen! =D


Eivind Arnevåg assisterte ivrig med grillingen.



<3

Stafett går aldri av moten :)

"Optimist" av Jahn T. fremført a cappella av the one and only Olav Berge.

Poetiske gaver legges frem

Teambildet som i all overskuelig fremtid vil ha en hedersplass i hjemmet til fam Husby =P

Helt ærlig. Se på de gode her. Dette er lykke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar